رنج تان رنج مشترک ماست، در کنارتان هستیم.

به گزارش مجله معلمی، گوشه ای از خاک ایران بر خود لرزید و قلب ما را به خاطر عزادار شدن هموطنان عزیزمان در کرمانشاه لرزاند. هرگز یادمان نخواهد رفت، هر بار که به دیارشان سفر کردیم جز مهر ندیدم. هر وقت با کوله بار سفر رسیدیم، استقبال گرم شان برایمان خاطره ای شد تا خستگی راه را فراموش کنیم.

رنج تان رنج مشترک ماست، در کنارتان هستیم.

مگر می گردد سادگی کلام شان با لهجه کردی را فراموش کنیم. آنها که روزی خانه های محلی شان پناه گاه گرم مان بود، امروز بی سرپناه در سرما به سر می برند. چطور می توانیم بی تفاوت باشیم وقتی نام و نشان و هویت مان را از دامنه های سرفرازشان گرفتیم. خبرنگاران در کنار شماست. شما که با مهر میزبان سفرهایش بودید. نگاه گرم تان بدرقه راهمان بود و سرزمین تاریخی تان مقصد همیشگی سفرهای مان.

می دانیم سخت است، سخت است یافتن تسکینی برای مادری که بدن بی جان فرزندش را در آغوش گرفته، برای پدری که تمام زندگی اش با خاک یکی شده یا برای برادری که خواهرش را دیروز به خاک سپرده. اما به پاس قلب پاک تان و گرمای خانه های پر مهرتان، که همواره پناه سفر بود برای ما، چادرهای خبرنگاران امروز پیش کشی است کوچک؛ برای خاطر تمام شما عزیزان کرمانشاهی. هرگز شما را فراموش نخواهیم کرد.

صبح اخبار منتشرشده، شوکه مان کرد. هر ساعت که می گذشت بر تعداد زخمی ها و کشته شدگان حادثه زلزله اضافه می شد؛ انگار تمامی نداشت، صد تا، دویست تا، سیصد تا و... اعداد بالا می رفتند و ما بیشتر در شوک حادثه کرمانشاه غرق می شدیم. باید کاری می کردیم. دست به کار شدیم و چادرهایی را که در انبار داشتیم همه را بار زدیم به مقصد کرمانشاه، دیره. رنج تان، رنج مشترک ماست. این درد را تنها تحمل نکنید.

از شما تقاضا داریم تا در صورت امکان به هموطنان کردمان یاری کنید. کرمانشاه را تنها نگذاریم.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 435

به "رنج تان رنج مشترک ماست، در کنارتان هستیم." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنج تان رنج مشترک ماست، در کنارتان هستیم."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید