رئیس انجمن موی تای ایران در نامه ای از فعالیت مستقل این انجمن اطلاع داد

به گزارش مجله معلمی، جواد نصیری رئیس انجمن موی تای ایران از فعالیت در تعامل با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اطلاع داد.

رئیس انجمن موی تای ایران در نامه ای از فعالیت مستقل این انجمن اطلاع داد

خبرنگاران -در راستای مکاتبات مکرر فدراسیون بین المللی موی تای با انجمن موی تای ایران، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مبنی بر ضرورت رعایت منشور المپیک و اساسنامه ایفما به عنوان تشکیلاتی غیر دولتی و غیر انتفاعی عضو IOC، جواد نصیری رییس انجمن موی تای ایران در نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت این انجمن به عنوان انجمنی مستقل، غیر دولتی و غیر انتفاعی در تعامل با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک فعالیت خواهد نمود.

جواد نصیری در این ارتباط گفت: مطابق با اساسنامه ایفما، تمامی تشکیلات ملی عضو باید از استقلال فنی و اجرایی برخوردار بوده و مستقیما با فدراسیون بین المللی موی تای فعالیت کنند.

عضو شورای ریاست ایفما و سفیر عالی ورزش در جهان توضیح داد: بر این اساس، هرگونه فعالیت اعضای ایفما به عنوان زیرمجموعه در هر فدراسیونی با لغو عضویت و تعلیق آن عضو همراه خواهد بود.

لازم به ذکر است پیش از این انجمن ساواته ایران نیز به شکلی مشابه و در راستای رعایت منشور المپیک، اساسنامه های جهانی، آسیایی و ملی رسما عدم فعالیت خود به عنوان زیرمجموعه در سایر فدراسیون ها را اعلام نموده و از استقلال فنی و عملکردی خود خبر داده بود.

بیشتر بخوانید

  • اورسجی: ورزش کبدی را باید در بلندترین قله جهان قرار دهیم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 258

به "رئیس انجمن موی تای ایران در نامه ای از فعالیت مستقل این انجمن اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس انجمن موی تای ایران در نامه ای از فعالیت مستقل این انجمن اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید