پارالمپیک 2020 توکیو، نوری: اولین مدال طلای جودو در پارالمپیک حاصل چند سال برنامه ریزی بود

به گزارش مجله معلمی، دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در رشته جودو نابینایان گفت: مدال من انفرادی نیست بلکه حاصل یک برنامه ریزی بلندمدت و چند ساله است که امروز به ثمر نشست.

پارالمپیک 2020 توکیو، نوری: اولین مدال طلای جودو در پارالمپیک حاصل چند سال برنامه ریزی بود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به توکیو، وحید نوری پس از کسب مدال طلای پارالمپیک در رشته جودو نابینایان گفت: تمام رقابت هایم سخت بود، هر چند در گذشته با این حریفان مبارزه نموده بودم، اما شرایط پارالمپیک فرق دارد و همه در پی مدال هستند.

وی با اشاره به سختی مسابقه نیمه نهایی گفت: حریف فرانسوی با تمام توان به میدان آمده بود و رقابت سختی داشتیم و مسابقه ما در حدود هشت دقیقه طول کشید و در نهایت توانستم با امتیاز طلایی حریفم را شکست بدهم. در فینال هم با حریفی روبرو بودم که نازاینکو قهرمان دنیا و نفر نخست وزن منهای 90 کیلوگرم را مغلوب نموده بود و شکست این حریف کار راحتی نبود، اما به لطف خدا با غلبه بر نماینده بریتانیا مدال طلا را برای ایران کسب کردم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در رشته جودو نابینایان توضیح داد: این نخستین مدال طلای جودوی ایران در رقابت های المپیک و پارالمپیک است که پیروز شدم آن را در وزن منهای 90 کیلوگرم کسب کنم.

نوری با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای کسب این پیروزیت گفت: برای کسب این مدال تنها نبودم بلکه طلای امروز وزن منهای 90 کیلوگرم حاصل یک برنامه ریزی بلندمدت است که کادر فنی، روسای قبلی و کنونی فدراسیون ورزش نابینایان در آن سهیم هستند. باید از مربی دلسوز و کاربلد محمدرضا حاج یوسف زاده هم تشکر کنم. او در این 2 سال زحمات زیادی برای من و دیگر جودوکاران متحمل شد و امروز نتیجه زحمتش به ثمر نشست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 72

به "پارالمپیک 2020 توکیو، نوری: اولین مدال طلای جودو در پارالمپیک حاصل چند سال برنامه ریزی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، نوری: اولین مدال طلای جودو در پارالمپیک حاصل چند سال برنامه ریزی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید