چرا ستاره فاینورد در تیم ملی ایران خوب ندرخشید؟

به گزارش مجله معلمی، علیرضا جهانخبش که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال ایران محسوب می گردد، شرایط خوبی به لحاظ آمادگی فنی ندارد و این موضوع می تواند چالش بزرگی برای او در جام جهانی قطر باشد.

چرا ستاره فاینورد در تیم ملی ایران خوب ندرخشید؟

تیم ملی فوتبال ایران در 2 بازی تدارکاتی مقابل تیم های اروگوئه و سنگال توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد؛ به خصوص اینکه مهاجمان مطرح این 2 تیم نتوانستند دروازه ایران را باز نمایند و گل اروگوئه به ایران هم به خاطر گل به خودی مرتضی پورعلی گنجی بود. در مجموع بیشتری ملی پوشانی که در این بازی های تدارکاتی به میدان رفتند انتظارات را برآورده کردند تا نگرانی ها از رویارویی با تیم های قدرتمند انگلیس و آمریکا و ولز کمتر گردد؛ اما در این میان بازیکنی که با وجود انتظارات زیادی که از او می رود نتوانسته از دوران طولانی مدت افت خود خارج گردد باعث شده نگران تیم ملی شویم.

علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می نماید که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می تواند تردید هایی را هم برای کارلوس کی روش ایجاد کند. جهانبخش به بازیکنی کُند و خنثی تبدیل شده و نیمکت نشینی اش در تیم فاینورد هم مصداق همین موضوع است. این بازیکن که در تیم های نایمخن و آلکمار دوران درخشانی داشت با انتقالی عجیب و البته اشتباه راهی تیم برایتون شد.

حضور جهانبخش در این تیم انگلیسی شروع دوران افت این بازیکن بود. او در نهایت مجبور شد دوباره راهی لیگ هلند گردد؛ اما جهانبخش در بازگشت به اردیویسیه هم نتوانست همان بازیکنی باشد که با گل ها و پاس گل هایش محبوب طرفداران آلکمار بود.

تیم ملی فوتبال ایران کار بسیار سختی در جام جهانی قطر دارد و به همین دلیل جهانبخش باید کوشش کند در این مدت کم به جای مانده تا شروع این رقابت ها به بالاترین حد آمادگی دست پیدا کند؛ در غیر این صورت شانسی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نخواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 442

به "چرا ستاره فاینورد در تیم ملی ایران خوب ندرخشید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ستاره فاینورد در تیم ملی ایران خوب ندرخشید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید