هیچ فنجانی در روز جهانی بیسکویت تنها نماند، گزارش ایونت بیس باکس Bisbox
به گزارش مجله معلمی، روزی که هیچ فنجانی بدون بیسکویت نمی ماند
روز جهانی بیسکویت به لطف یک محصول تازه، سال جاری رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفت و همه طرف دارهای بیسکویت هیجان زده و غافلگیر شدند. اما ماجرا چه بود؟
از مدتی قبل، خبر ورود یک بیسکویت تازه به بازار در سوشال مدیا توجه مخاطبان را جلب نموده بود چراکه بسته های تبلیغاتی همراه یک دعوت نامه به افراد مشهور شبکه های اجتماعی ارسال شد و آن ها را به حضور در رویداد روز جهانی بیسکویت دعوت نمود.
بیس باکس نام و طعم تازه ای بود که توجه همه را به اهمیت بیسکویت و روز جهانی بیسکویت جلب نموده بود. بیس باکس محصول تازه ای از گروه صنعتی زر است که به تازگی با دو طعم وانیلی و کاکائویی به عنوان یک بیسکوییت کرم دار وارد بازار شده است.
مشخصاً بسیاری از مردم ایران و جهان تمایل به مصرف بیسکویت در کنار چای، قهوه و شیر دارند، اما در زندگی روزمره موقعیت های فراوانی پیش می آید که این همراهی دلنشین را نداشته باشیم. به همین خاطر بیس باکس به مناسبت روز جهانی بیسکویت کمپینی تحت عنوان روزی که هیچ فنجانی بدون بیسکویت نمی ماند اجرا نمود که در آن در کنار تمام فنجان های چای و قهوه سمپل بیسکویت های بیس باکس نهاده شد و به تعبیری هیچ فنجانی بدون بیسکویت نماند.
بیس باکس و روز جهانی بیسکویت
29 ماه می به نام بیسکویت پیوند خورده است و این روز را به دلیل محبوبیت این خوراکی دوست داشتنی، روز جهانی بیسکویت نامیده اند، در این روز مردم در جای جای جهان به پختن و خوردن بیسکویت می پردازند و جشن برگزار می نمایند.
هلدینگ زر به مناسبت روزجهانی بیسکوییت، طی کمپینی که شامل یک رویداد مجذوب کننده در منطقه باملند تهران می شد، از برند بیس باکس Bisbox رونمایی نمود. این رویداد در روز پنجشنبه و آدینه 4 و 5 خرداد از ساعت 4 عصر تا 11 شب برگزار شد.
این ایونت هم راستا با شعار برند یعنی یک کشف شگفت انگیز و همینطور شعار کمپینِ رونمایی از محصول بیس باکس، با یک اکتیویتی مجذوب کننده همراه بود. همراهان این رویداد ضمن شنیدن موسیقی پرهیجان و مجذوب کننده در میان یک هزارتو، در پی کشف یک مسیر شگفت انگیز بودند تا بیسکوییت BISBOX خود را به فنجانش برسانند.
در رویداد روزجهانی بیسکویتِ بیس باکس چه گذشت؟
در ابتدا همراهان ایونت به صورت تصادفی بیسکویت و فنجان نوشیدنی مورد نظر خود را با یک گردونه شانس انتخاب می کردند و در نهایت یک نمونه محصول بیسکویت بیس باکس BISBOX کرم کاکائویی یا کرم وانیلی در اختیار آن ها قرار می گرفت. مخاطبان با طی مسیر سخت هزارتو در نهایت بیسکویت خود را به فنجانش می رساندند و با شعار ایونت همراه می شدند.
البته مسابقات مهیج دیگری نیز برای گروه های سنی مختلف درنظر گرفته شده بود که در کنار نورپردازی و موسیقی، لحظات هیجان انگیزی برای مخاطبان رقم زد.
در این رویداد که با حضور جمعی از مدیران و دست اندرکاران گروه صنعتی زر برگزار گشت، افراد مشهور سوشال مدیا نیز حاضر بودند و کشفِ شگفت انگیز بیس باکس را تجربه کردند.
بیس باکس BISBOX یک بیسکویت کرم دار است که با استفاده از به روزترین تکنولوژی های جهان و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه فراوری می شود. این محصول که قابل رقابت با محصولات جهانی است، در ابتدای مسیر خود رضایت بسیاری از مصرف نماینده ها را به دست آورده است.
برای مشاهده ویژگی این محصول به مقاله بیس باکس میان وعده ای متفاوت و دلچسب مراجعه نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر از این رویداد و همینطور آگاهی بیشتر در مورد بیسکوییت کرم دار بیس باکس و شرکت در مسابقه، به شبکه های اجتماعی بیس باکس مراجعه فرمایید.
منبع: فوت و فن