تور فرانسه: همکاری فرانسه و امارات در بخش انرژی

به گزارش مجله معلمی، خبرگزاری خبرنگاران- فرانسه در حالی خواهان همکاری با امارات است که اوضاع مالی این کشور پس از بحران کرونا دوباره بهبود یافته است.

تور فرانسه: همکاری فرانسه و امارات در بخش انرژی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسه از خواست این کشور برای همکاری با امارات در بخش انرژی اطلاع داد. این گزارش می افزاید برونو لومر وزیر دارایی فرانسه روز یکشنبه گفت: فرانسه با امارات بر سر پروژه های بخش انرژی شامل انرژی های تتازهپذیر و هیدروژن همکاری خواهد نمود. وی در مصاحبه با خبرنگاران در ابوظبی گفت: دستیابی به هدف گذاری توقف انتشار کربن در سال 2050 هدف مهمی است و ما می خواهیم با امارات بر سر مقابله با تغییرات آب و هوایی کار کنیم.

این مقام فرانسوی در حالی خواهان همکاری مالی و سرمایه گذاری میان دو کشور شده است که اوضاع مالی فرانسه بعد از شیوع کرونا دوباره بهبود یافته است. وزیر دارایی فرانسه بعلاوه به سرمایه گذاری در زنجیره های تازه عرضه به عنوان یکی از دلایل دیدارش از امارات اشاره نمود. وی گفت: اکنون زمان تحرک بخشی تازه به همکاری مالی میان کشورهای مان است.

پیش از این کشورهای امارات و فرانسه با همراهی مصر، در جنگ لیبی از خلیفه حفتر فرمانده گروه موسوم به ارتش ملی لیبی حمایت می کردند تا امکان دستیابی به توافق در این کشور آفریقایی فراهم نشود. لیبی که بزرگ ترین ذخایر نفت قاره آفریقا را در اختیار دارد، ظرفیت فراوری روزانه یک میلیون و دویست هزار بشکه نفت را دارد، اما فراوری نفت در این کشور به دلیل مشکلاتی که گروه های هوادار حفتر به وجود آورده بودند به شدت کاهش یافت، بنحوی که صف های طولانی در پمپ بنزین ها تشکیل می شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 218

به "تور فرانسه: همکاری فرانسه و امارات در بخش انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: همکاری فرانسه و امارات در بخش انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید