ببینید هوش مصنوعی چطور لباس ورزشکاران ایرانی را طراحی کرد! ، عکس

به گزارش مجله معلمی، این روزها بعید است جایی ردپایی از مد و فشن دیده نگردد؛ المپیک سال جاری نیز از این قاعده مستثنا نبود. البته این قائده در خصوص لباس ورزشکاران ایرانی صدق نکرد و ورزشکاران ایرانی از همواره معمولی تر حاضر شدند. در این بین نظر هوش مصنوعی در خصوص لباسی که در شان ورزشکاران ایرانی است و با استفاده از هنر ایرانی میتوانست طراحی گردد، بسیار جالب بود.

ببینید هوش مصنوعی چطور لباس ورزشکاران ایرانی را طراحی کرد! ، عکس

تینا مزدکی: مرکز مد جهان که سال جاری میزبان المپیک است، از چند ماه قبل تمام طراحان مد جهان را به تکاپو انداخت تا به برترین شکل ممکن برای ورزشکاران ملی کشور خود لباس طراحی نمایند. هر تیمی که به المپیک پاریس راه یافت، با نمادی از فرهنگ خود در این رویداد بزرگ حاضر شد و جهان را تحت تأثیر هنر ملی کشور خود قرار داد.

بسیاری از کشورها همانند مغولستان، استرالیا، هائیتی، ایتالیا، اسپانیا، هند و حتی نیجریه با مد روز جهان جلو رفتند؛ بااینکه چندین روز از افتتاحیه گذشته است اما این کشورها هنوز هم به خاطر طراحی خارق العاده مورد تحسین واقع می شوند. در میان هیاهو و تکاپوی طراحان مد جهان، ورزشکاران ایران از همواره معمولی تر به صحنه آمدند و در فضاهای مختلف بحث برانگیز شدند.

با تمام این اوصاف به سراغ هوش مصنوعی رفتیم و از آن خواستیم که برای المپیک 2024 لباسی با استفاده از هنر ایرانی طراحی کند. برای اینکه هوش مصنوعی دقیقاً همان چیزی که مدنظر ما است را تحویل دهد، به مهندسی پرامپت احتیاج داشتیم. پس از طراحی و اصلاح سؤال های بسیاری که از هوش مصنوعی داشتیم، انتها این ابزار به درخواست ما پاسخ داد و نتیجه آن چیزی شد که هر ایرانی را در حسرت فرومی برد.

227233

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مرداد 1403 بروزرسانی: 8 مرداد 1403 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 613

به "ببینید هوش مصنوعی چطور لباس ورزشکاران ایرانی را طراحی کرد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید هوش مصنوعی چطور لباس ورزشکاران ایرانی را طراحی کرد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید