چگونه در دبی رایگان سرگرمی کنیم؟

به گزارش مجله معلمی، دبی در نظر همه جزو شهرهای گران برای مسافرات است. با ما باشید تا که شاید در این مطلب بتوانیم نظرتان را درباره غول دبی تغییر دهیم.

چگونه در دبی رایگان سرگرمی کنیم؟

دبی معمولا شهر لوکس و گرانی است، اما شاید باورتان نشود که در دبی هم می توان مقرون به صرفه و حتی رایگان سرگرمی کرد. برای آشنایی با سرگرمیات رایگان دبی مطلب ما را در خبرنگاران دنبل کنید.

در بزرگ ترین پارک آبی دنیا، رایگان آب بازی کنید!

اگر روز تولدتان باشد، شما می توانید از تمامی سرگرمیات بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه، یعنی پارک آبی هتل آتلانتیس پالم دبی (Atlantis, The Palm) به صورت رایگان بهره ببرید. تازه دو تن از همراهان شما هم از 20٪ تخفیف بهره مند خواهند شد.

اگر به این دست مطالب علاقه مند هستید مطلب تنها روستای زنده دنیا در دل صخره! را هم بخوانید.

در این موزه رایگان قهوه بنوشید!

موزه تاریخی الفهیدی، از جاذبه های گردشگری پرطرفدار و معروف دبی است. در این موزه شما با انواع قوه ها و تاریخ قوه آشنا می شوید. بعلاوه در این موزه شاهد کلکسیونی بسیار زیبا از وسایل قدیمی مرتبط با درست کردن این نوشیدنی فوق العاده خواهید بود. در این مکان شما می توانید هرچقدر که مایلید، به صورت رایگاه قهوه بنوشید، در حالی که از دیدنی ها و کلکسیون مجذوب نماینده این موزه دیدن می کنید. در میان این کلکسیون دیدنی یک قهوه جوش 300 ساله وجود دارد. کتاب هایی درباره قهوه، تبلیغات قدیمی این محصول و مجذوب نمایندهیت های دیگر، فضای این موزه را دلنشین تر می نماید. ولی یادتان باشد که بدون خرید یک فنجان قهوه از این موزه آن را ترک نکنید.

زمان مفرحی را به صورت رایگان در سواحل دبی بگذرانید!

جالب است بدانید که تمامی سواحل دبی، به جز سواحل جزیره های انسان ساز آن، همگی رایگان هستند. از نمونه این سواحل می توان به ساحل جمیرا، ساحل کایت و پارک ساحلی ام سقیم اشاره نمود. البته گفتنی است که سرگرمیات و رستوران های این سواحل همگی شامل هزینه هستند.

آکواریوم مشهور دبی

آکواریوم دبی، از بزرگترین آکواریوم های دنیا است. در این آکواریوم شما شاهد بیش از 400 نوع کوسه و سفره ماهی و بیش از 30 هزار آبزی خواهید بود. این همه در حالی است که شما برای دیدن این چشم انداز های مجذوب نماینده لازم نیست چیزی پرداخت کنید. گرچه به طور کلی بازدید از آکواریوم دبی رایگان نیست، اما دیدنی بخشی از آن از داخل دبی مال هزینه ای ندارد. می توانید در این مرکز خرید، بخشی از آکواریوم حیرت انگیز دبی را رایگان دیدن کنید.

تورهای رایگان پیاده روی دبی

دبی از آن شهرهایی است که دیدن کردن از جای جای آن خالی از لطف نیست. در این خصوص تورهای رایگانی در این شهر شگفت انگیز وجود دارند که مجذوب نمایندهیت های دینی این شهر را به شما معرفی می نمایند و نشان می دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه های گردشگری مطلب نگین گردشگری غرب ایران کجاست؟ را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 368

به "چگونه در دبی رایگان سرگرمی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در دبی رایگان سرگرمی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید