پاستیل شیبا، سن ایچ؛ محصول برندینگ مشترک شیبا و سن ایچ

به گزارش مجله معلمی، پاستیل شیبا-سن ایچ محصول مشترک دو شرکت بزرگ شیوا و عالیفرد، یک پاستیل آبمیوه ای خوشمزه و سالم تولیدشده از کنستانتره معادل 40% آبمیوه، با پیشرفته ترین فناوری روز است.

پاستیل شیبا، سن ایچ؛ محصول برندینگ مشترک شیبا و سن ایچ

استفاده از آبمیوه های سن ایچ در تولید این محصول نو شیبا، از یک طرف باعث تقویت طعم میوه ای محصول شده و از طرف دیگر، تأمین بخشی از شیرینی محصول با قند طبیعی موجود در کنستانترۀ میوه، باعث استفاده کمتر شکر در تولید محصول شده است.

شرکت شیوا در سال 1371، با تولید طیف وسیعی از تنقلات بچه ها و بزرگسالان و دسرها، با برندهای شیبا، شیبابا و بابل ترابل فعالیتش را آغاز کرد. برند شیبا با تولید تنقلات سالم بر پایه ژلاتین پا به عرصه تولید تنقلات پرطرفدار گذاشت و در ادامه محصولاتی از قبیل لیکوریتز، بستنی زمستونی و مارشمالو را نیز به سبد خود اضافه نمود.

شرکت عالیفرد نیز که با نشان تجاری سن ایچ، به عنوان یک برند پیش رو در تولید آبمیوه باکیفیت از سال 1356 فعالیت خود را آغاز نموده، تا امروز توانسته در تولید انواع آبمیوه، نکتار، نوشیدنی و شربت در بسته بندی های متنوع، بالاترین مقدار رضایت مندی را از مشتریان خود کسب نموده و بیش ترین سهم بازار را ازآن خود کند.

اکنون برندهای شیبا و سن ایچ به اتفاق هم محصولی باکیفیت و سالم را معرفی و عرضه نموده اند. پاستیل شیبا-سن ایچ قدمی ست در راستای نوآوری و جلب رضایت که از ابتدا جزو اهداف همیشگی هر دو برند یعنی تولید محصولات متنوع، باکیفیت و منطبق با سلیقه و ذائقه مشتری بوده است.

هدف گروه شیوا و شرکت عالیفرد این است که با پای بندی به ارزش های خود و هم چنین تلاش روزافزون بتوانند همواره تأثیر بیش تری بر صنایع تولیدات خوراکی داشته و مشتریان وفادار خود را راضی نگه دارند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 294

به "پاستیل شیبا، سن ایچ؛ محصول برندینگ مشترک شیبا و سن ایچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاستیل شیبا، سن ایچ؛ محصول برندینگ مشترک شیبا و سن ایچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید