هشدار هواشناسی به تهرانی ها

به گزارش مجله معلمی، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و رگبار باران و کاهش محسوس دما از اواخر امروز تا دوشنبه پیش بینی می گردد.

هشدار هواشناسی به تهرانی ها

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران از اواخر وقت امروز (11 فروردین) تا اواخر وقت شنبه (12 فروردین) با نفوذ سامانه سرد بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد شدید تا خیلی شدید و رگبار باران و رعد و برق در منطقه ها مستعد با احتمال بارش تگرگ در سطح استان و در منطقه ها شمالی بارش باران برف کولاک برف و پدیده مه به ویژه در ارتفاعات پیش بینی می گردد.

در روزهای یکشنبه و دوشنبه (13 و 14 فروردین) آسمانی صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

از اواخر وقت امروز (11 فروردین) روند کاهش محسوس دما در سطح استان پیش بینی می گردد که تا صبح دوشنبه این روند تداوم خواهد داشت.

فردا (12 فروردین) شرایط جوی تهران ابری در برخی ساعت ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در اواخر وقت کاهش ابر حداقل دما 3 و حداکثر دما 10 درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (13 فروردین) کمی ابری در برخی ساعت ها وزش باد شدید با حداقل دما 5 و حداکثر دما 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

گفتنی است طی 24 ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای صفر سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

منبع: فرارو
انتشار: 11 فروردین 1402 بروزرسانی: 11 فروردین 1402 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 523

به "هشدار هواشناسی به تهرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار هواشناسی به تهرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید