قطعی شدن عدم حضور طرفدار در بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان

به گزارش مجله معلمی، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی ساعت 18 امروز در استادیوم آزادی برگزار می گردد که ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش تصمیم متفاوتی را برای حضور تماشاگران نسبت به هفته گذشته گرفته است.

قطعی شدن عدم حضور طرفدار در بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان

سرخپوشان مرکز که ملاقات قبلی خود مقابل صنعت نفت آبادان را با حضور تماشاگران یک بر صفر پیروز شدند در ملاقات امروز نمی توانند طرفداران را به همراه داشته باشند.

ستاد ملی مقابله با کرونا و بعلاوه مسئولان اجرایی برگزاری بازی تصمیم گرفتند ساز و کار ورود طرفدار در دوران پس از شیوع گسترده بیماری کرونا به استادیوم ها را تدوین نموده تا آنها بتوانند وارد استادیوم شوند.

ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان شورای تأمین استان تهران در حالی چنین تصمیمی را برای بازی امروز اتخاذ کردند که این ملاقات می توانست سطح هماهنگی بین ارکان اجرایی را برای ورود طرفدار پیش از برگزاری دربی مرکز بسنجد.

پرسپولیس پس از ملاقات امروز مقابل نفت مسجد سلیمان، شنبه هفته آینده به مصاف استقلال تهران در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال می رود.

باید منتظر تصمیم نهادهای اجرایی سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضور تماشاگران در دربی مرکز بود تا مجوز حضور تماشاگران دو تیم در حساس ترین بازی فوتبال باشگاهی کشور صادر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 239

به "قطعی شدن عدم حضور طرفدار در بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی شدن عدم حضور طرفدار در بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید