تور ارزان مجارستان: دریاچه کاویکسوس؛ مجارستان

به گزارش مجله معلمی، مجارستان، کشوری کوچک با طبیعت زیبا در اروپای مرکزی است. با خبرنگاران همراه شوید تا با یکی از دیدنی های این کشور آشنا شوید.

تور ارزان مجارستان: دریاچه کاویکسوس؛ مجارستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

دریاچه کاویکسوس (Kavicsos) که به نام دریاچه Febble نیز شناخته می گردد در مجارستان و در فاصله 2 کیلومتری جنوب شهر بوداپست، یکی از جاذبه های گردشگری - طبیعت گردی محبوب این شهر است. از مرکز شهر بوداپست، تنها پس از 30 دقیقه می توانید کنار این دریاچه زیبا برسید.

در حقیقت دریاچه کاویکسوس یا Pebble در اثر پر شدن گودال های حاصل از حفاری معدن Pebble به وسیله آب باران طی سالیان متمادی به وجود آمده است. معدن Pebble حدود 20 سال پیش بسته شد و پس از آن با شکل گیری این دریاچه محیط زیست اطراف آن نیز احیا شد و جان تازه ای گرفت. به طوری که اکنون حیات وحش و طبیعت اطراف این دریاچه بسیار چشم نواز و منحصربه فرد است.

این دریاچه در سال 1996 به یک سازمان خصوصی فروش رفته است. در وسط این دریاچه، جزیره ای ناشناخته با حدود 500 خانه وجود دارد که تخمین زده می گردد در طول سال به طور میانه 70 خانواده در این جزیره زندگی می نمایند. ماهیگیری از فعالیت های عمده ساکنین این جزیره است و در طول روز ماهیگیران بسیاری را در کنار آب می توانید ببینید. به وسیله راه ریلی و قطار به راحتی می توانید از بوداپست به این دریاچه زیبا برسید.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 282

به "تور ارزان مجارستان: دریاچه کاویکسوس؛ مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مجارستان: دریاچه کاویکسوس؛ مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید