احراز هویت با فناوری شناسایی صورت در فرودگاه

به گزارش مجله معلمی، در فرودگاه بین المللی لس آنجلس طی یک طرح 90 روزه، مسافران با فناوری شناسایی صورت، احراز هویت می شوند. این خبر در بخش فناوری شناسایی صورت در فرودگاه و احراز هویت با فناوری شناسایی صورت هست.

احراز هویت با فناوری شناسایی صورت در فرودگاه

به گزارش پایگاه خبری عصر سفر، شرکت آمریکن ایرلاینز به لیست انبوهی از شرکت هایی پیوسته که از فناوری شناسایی صورت برای احراز هویت استفاده می نمایند.

بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان اکنون به بعضی مسافران اجازه می دهد فقط با اسکن کردن صورتشان جلوی یک صفحه در فرودگاه بین المللی لس آنجلس سوار هواپیما شوند.

این شرکت در یک آزمایش 90 روزه از دوربین های شناسایی صورت استفاده می نماید تا افراد را قبل از سوار شدن به هواپیما در ترمینال چهارم فرودگاه احراز هویت کند.

این برنامه از روز چهارشنبه گذشته و با همکاری شرکت امنیت دیجیتال جمالتو شروع شده است. فناوری شناسایی صورت مذکور اسکن صورت فرد را با تصاویر موجود در مخزنی مقایسه می نماید که سازمان امنیت داخلی آمریکا آن را ساخته است. البته تصاویر پس از همخوانی از مخزن سیستم شناسایی صورت حذف می شوند. استفاده از این سیستم برای احراز هویت انتخابی است و افرادی که تمایل ندارند، می توانند به شیوه معمول از گیت فرودگاه گذر نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 484

به "احراز هویت با فناوری شناسایی صورت در فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احراز هویت با فناوری شناسایی صورت در فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید