اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک، دیزین

به گزارش مجله معلمی، معاون راهداری البرز از اجرای طرح تسطیح و پایدارسازی محور شمشک-دیزین و اتمام آن قبل از سرانجام سال اطلاع داد.

اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک، دیزین

حمید پرورشی، معاون راهداری البرز گفت: طول محور شمشک - دیزین در مجموع هشت کیلومتر است که چهارکیلومتر آن دراستان البرز واقع شده؛ طی سنوات گذشته ریزش و رانش مکرر کوه باعث تخریب کامل دو کیلومتر از این جاده شده و این محور از سال 94 به مدت 6 سال مسدود بود.

او می گوید: با پیگیری های صورت گرفته زیرسازی این محور از شهریور سال گذشته آغاز شد و درحال حاضر خودرو های امدادی در آن تردد می نمایند.

معاون راهداری البرز گفت: برای بازگشایی مجدد این محور عملیات ریزش برداری آن سال گذشته انجام شد، اما به دلیل آغاز فصل سرما و بارش باران و برف ادامه عملیات متوقف شد.

او با اشاره به اینکه امسال ادامه پروژه بازگشایی محور در قالب عملیات تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی آغاز شده است، می گوید: اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر 17.5 میلیارد تومان از اوایل امسال آغاز شده است.

پرورشی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص به موقع اعتبار امیدواریم این طرح تا قبل از آغاز فصل بارش به سرانجام برسد.

او می گوید: پس از سرانجام طرح تسطیح، زیرسازی و پایدارسازی این محور، عملیات روسازی محور در دستور کار واقع شده است که به دلیل بارش های جوی و آغاز فصل سرما اجرای این بخش از طرح به ابتدای سال بعد موکول می گردد.

خبرنگاران البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 434

به "اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک، دیزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات تسطیح و پایدارسازی محور شمشک، دیزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید