تور لحظه آخری آنتالیا؛ 80 میلیون!

به گزارش مجله معلمی، خبرنگاران- تور لحظه آخری آنتالیا الان حداقل هفت میلیون تومان فروخته می گردد. آژانس های مسافرتی این رقم را بابت شش شب اقامت در هتل های سه ستاره آنتالیا دریافت می نمایند و مسافران این تور با هواپیمایی های داخلی راهی ترکیه می شوند. در طرف مقابل بعضی از آژانس های مسافرتی تور های لحظه آخرین آنتالیا را حدود 80 میلیون تومان می فروشند. اقامت در هتل های لوکس پنج ستاره با خدمات UALL توجیه آژانس های مسافرتی بابت این ارقام خیره نماینده است.

تور لحظه آخری آنتالیا؛ 80 میلیون!

مقرون به صرفه ترین تور لحظه آخری آنتالیا؛ هفت میلیون

به گزارش خبرنگاران، قیمت تور لحظه آخری آنتالیا الان حداقل هفت میلیون تومان است. یکی از آژانس های مسافرتی بابت تور شش روزه آنتالیا از هر مسافر هفت میلیون و 100 هزار تومان دریافت می نماید. تاریخ حرکت این تور از تهران به سمت آنتالیا اواخر هفته جاری است و مسافران این تور راستا رفت و برگشت تهران - آنتالیا را با هواپیمایی معراج طی می نمایند. رقم هفت میلیون و 100 هزار تومان این تور بابت اقامت هر مسافر در اتاق های دونفره هتل سه ستاره ملودی دریافت می گردد، اما اگر مسافر قصد اقامت در هتل های چهار ستاره را داشته باشد باید حدود هفت میلیون و 700 هزار تومان بپردازد و هزینه این تور برای اقامت در هتل های پنج ستاره از 10 میلیون تومان آغاز می گردد. یکی دیگر از آژانس های مسافرتی قیمت تور لحظه آخری آنتالیا را حداقل هشت میلیون تومان اعلام نموده است. تاریخ حرکت این تور از تهران به سمت آنتالیا 21 مهر خواهد بود. طبق اطلاعات نوشته شده بابت این تور، راستا هوایی تهران - آنتالیا با هواپیمایی ایران ایرتور انجام می گردد و صبحانه، ناهار و شام جزو خدمات تور است. بین انواع تور لحظه آخری آنتالیا گزینه های زیر 10 میلیون زیادی وجود دارد. آژانس مسافرتی دیگری در تبلیغ خودش کف قیمت تور لحظه آخری آنتالیا را تقریبا 9 میلیون درنظر گرفته است. تاریخ حرکت از تهران به سمت آنتالیا همین هفته است و پرواز این راستا با هواپیمایی قشم ایر خواهد بود.

گران ترین تور لحظه آخری آنتالیا؛ 80 میلیون

تور لحظه آخری آنتالیا به وسیله بعضی از آژانس های مسافرتی درحال حاضر نزدیک 80 میلیون تومان فروخته می گردد. یکی از همین آژانس ها هزینه تور لحظه آخری آنتالیا را 79 میلیون و 200 هزار تومان اعلام نموده است. شش شب اقامت در هتل پنج ستاره مکس رویال کمر ریزورت با خدمات UALL و راستا هوایی با هواپیمایی ترکیش ایرلاینز احتمالا علت رقم خیره نماینده این تور است. آژانس دیگری قیمت تور لحظه آخری آنتالیا را برای هر مسافر حداقل 62 میلیون و 500 هزار تومان درنظر گرفته است. این رقم بابت اقامت هر مسافر در اتاق های دونفره است وگرنه مسافری که قصد رزرو اتاق های یکنفره را دارد، باید حدود 100 میلیون تومان به حساب آژانس مسافرتی واریز کند. تور لحظه آخری آنتالیا به وسیله آژانس دیگری تقریبا 50 میلیون تومان فروخته می گردد. مثل مورد های قبلی خدمات هتل های پنج ستاره این تور برای مسافران به شکل UALL خواهد بود. راستا هوایی هم با هواپیمایی فری برد خواهد بود. این ارقام مربوط به گرا نترین تور لحظه آخری آنتالیا با خدمات UALL است. درطرف مقابل کف قیمت تور لحظه آخری آنتالیا با خدمات UALL در هتل از حدود 15 میلیون تومان آغاز می گردد. یکی از آژانس های مسافرتی چنین رقمی را بابت اقامت در اتاق های دونفره هتل پنج ستاره هتل ترنساتلانتیک و اسپا دریافت می نماید. راستا رفت وبرگشت تهران به فرودگاه چارداک دنیزلی هم در این تور با هواپیمایی ایران ایرتور خواهد بود.

انواع تور لحظه آخری آنتالیا

هواپیمایی

درجه هتل

خدمات هتل

آغاز قیمت

معراج

سه ستاره

فقط صبحانه

هفت میلیون و 100 هزار تومان

ایران ایرتور

چهار ستاره

فقط صبحانه

هفت میلیون و 700 هزار تومان

قشم ایر

سه ستاره

صبحانه، ناهار و شام

9 میلیون تومان

ایران ایرتور

پنج ستاره

UALL

15 میلیون تومان

پگاسوس

پنج ستاره

UALL

62 میلیون و 500 هزار تومان

ترکیش ایرلاینز

پنج ستاره

UALL

79 میلیون و 200 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 446

به "تور لحظه آخری آنتالیا؛ 80 میلیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری آنتالیا؛ 80 میلیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید