برگزاری نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی

به گزارش مجله معلمی، با اعلام مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی آغاز به کار کرد.

برگزاری نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی

خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی، روز سه شنبه دوم دی ماه از افتتاح رسمی اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مسئولان ذی ربط اطلاع داد. وی با اشاره به اینکه برگزاری مجازی نمایشگاه صنایع دستی، تجربه ای نو در برگزاری چنین نمایشگاه هایی است، همکاری سازمان صدا و سیما را در مورد معرفی، تبلیغات و اطلاع رسانی محصولات صنایع دستی و نیز معرفی هرچه بیشتر این نمایشگاه ضروری دانست.

نیکزادفر ضمن اشاره به موضوع این نمایشگاه برای تاکید بر فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی، از جمله صنایع دستی، گفت:

در این نمایشگاه تا کنون هزار هنرمند صنایع دستی از 31 استان کشور با 6هزار محصول شرکت نموده اند که البته هیچ محدودیتی برای ثبت نام و شرکت هنرمندان وجود ندارد و علاقه مندان همچنان فرصت حضور در این نمایشگاه را دارند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و دنیاگردی با یادآوری این موضوع که نمایشگاه به صورت نمادین از روز 13 آبان ماه آغاز به کار نموده و تا کنون بیش از 200 هزار بازدید نماینده داشته است، توضیح داد:

این نمایشگاه کاملا رایگان است و تمام مراحل از ثبت نام هنرمند تا فروش محصولات به صورت رایگان انجام می گردد و تمام عواید فروش محصولات هنرمندان بدون کسر حتی یک ریال به خود هنرمند می رسد و این سامانه به منظور حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از هنرمندان صنایع دستی راه اندازی شده است.

خشایار نیکزادفر از رایزنی با بعضی نهادها و دستگاه ها برای خرید محصولات صنایع دستی از سوی آن ها و استفاده از این محصولات به عنوان هدیه اطلاع داد و اظهار کرد:

هنرمندان صنایع دستی و علاقه مندان به این حوزه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی به آدرس www.tafrihati.com مراجعه نمایند. در این سامانه اطلاعاتی در باره شهرها و روستاهای دنیای صنایع دستی و نیز اخبار مرتبط با این حوزه نمایش داده می گردد

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 324

به "برگزاری نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید