مقرون به صرفه ترین تبلت قلم دار بازار چند؟

به گزارش مجله معلمی، چه یک هنرمند دیجیتال پینتینگ باشید و یا فقط بخواهید از یک دستگاه دیجیتالی برای نقاشی و یادداشت برداری بهره ببرید، خرید یک تبلت قلم دار ابزاری مناسب برای شما خواهد بود. بسته به احتیاج شما، تبلت های قلم دار مختلفی با امکانات متنوع و حرفه ای در بازار وجود دارد. اگر قصد خرید یک تبلت قلم دار ارزان و باکیفیت را دارید، ما به شما برترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

مقرون به صرفه ترین تبلت قلم دار بازار چند؟

تبلت پیشنهادی ما: شیائومی Pad 5 ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت (قیمت حدودی: 19,000,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، تبلت شیائومی پد 5 یکی از تبلت های قلم دار ارزان بازار است که نسبت به قیمت، مشخصات مناسب و قابل قبولی را ارائه می دهد. اولین قابلیت جالب توجه این تبلت برخورداری از پردازنده اسنپدراگون 860 می باشد. قدرتمند ترین هسته در نظر گرفته شده برای این پردازنده، توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.96 گیگاهرتز را دارد، این ویژگی سبب شده تا ردمی پد 5 در اجرای بازی های حتی سنگین و نرم افزار های کاربردی و محبوب، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این محصول باتری قدرتمند 8720 میلی آمپر ساعتی آن است که به ازای هر بار شارژ صددرصدی طول عمر مفید (زمان آماده به کار) بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه می دهد. بعلاوه برخورداری از فناوری شارژ سریع با توان 33 وات یکی دیگر از مشخصه های مجذوب کننده این دستگاه است.

این تبلت به یک نمایشگر 11 اینچی IPS با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و نمایش 274 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. در سمت چپ این دستگاه مکانی برای قرارگیری قلم در نظر گرفته شده است. قلم با استفاده از مگنت به تبلت شما متصل شده و از همین قسمت شارژ می گردد. قسمت پشتی تبلت به یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسلی و توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه مجهز شده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم برای سلفی و تماس های ویدئویی در نظر گرفته شده است که در نور روز عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های این تبلت می توان به 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، وایفای، بلوتوث، درگاه ارتباطی USB Type-C و سیستم عامل اندروید 11 اشاره نمود. این دستگاه از سیم کارت و کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

از جمله دیگر تبلت های قلم دار موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 563

به "مقرون به صرفه ترین تبلت قلم دار بازار چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین تبلت قلم دار بازار چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید