راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون؛ مدل های خوش ساخت با ارزش خرید بالا

به گزارش مجله معلمی، شرکت های فعال در حوزه فراوری و عرضه لوازم جانبی، هدفون های بی سیم را در طرح ها و با قیمت های مختلفی در اختیار کاربران قرار می دهند. اگر در پی خرید هدفون بی سیم قیمت مناسب هستید، احتمالاً با گستردگی انواع و اقسام هدفون های بی سیم در بازار روبرو شده اید. اما چگونه می توانید از بین این همه گزینه، برترین هدفون بی سیم را بر اساس احتیاج و بودجه خود انتخاب کنید؟ جواب ساده است. تنها کافی است با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون تومان همراه شوید، چرا که در این مطلب 7 محصول باکیفیت و پرامکانات از برندهای مختلف بازار را به شما معرفی خواهیم کرد تا در کمترین زمان دست به انتخاب مناسب ترین گزینه بزنید.

راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون؛ مدل های خوش ساخت با ارزش خرید بالا

هندزفری بلوتوثی جی بی ال مدل PID REDUCTION WAVE 200 HANDSFREE

جی بی ال محصولات فوق العاده باکیفیتی در رنج های قیمتی مختلف در بازار لوازم جانبی گجت های هوشمند دارد و اگر در پی خرید برترین هدفون بی سیم جی بی ال با بودجه تا 3 میلیون تومان هستید، PID REDUCTION WAVE200 HANDSFREE با ویژگی های خوبش احتمالاً می تواند رضایت شما را به همراه بیاورد. اول از همه باید به طراحی ارگونومیک این محصول مجذوب نماینده و باکیفیت اشاره کنیم. طراحی این هدفون بی سیم به گونه ای است که به راحتی درون مجرای گوش قرار می گیرد و با متریال بادوامی که دارد، به هیچ عنوان در طولانی مدت گوش کاربران را اذیت نمی نماید. بعلاوه کاربران به لطف وزن سبکی که این محصول دارد، به سادگی می توانند از آن برای ورزش کردن نیز بهره ببرند و خیالشان راحت باشد که هدفون از گوش آن ها خارج نمی گردد.

هدفون و کیس شارژ هر دو از پلاستیک باکیفیت فراوری شده اند که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش های روزمره مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. این پلاستیک با استفاده از روکش نیمه مات ظاهر مدرنی دارد. جی بی ال برای برترین هدفون بی سیم زیر 3 میلیون تومان خود از درایورهای 8 میلی متری استفاده نموده که وظیفه فراوری صدا را برعهده دارند، این کار را به خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی مناسب و نرم را به گوش کاربران می رسانند. این محصول مجذوب نماینده قابلیت مقاومت در برابر پاشش آب را نیز دارد تا از این بابت برای کاربران مشکل ساز نباشد. این هدفون بی سیم از بلوتوث نسخه 5.0 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و اتصال پایداری را نیز با آن ها تا حدبیشتر فاصله 10 متری برقرار می نماید. محدوده فرکانس پاسخگویی این هندزفری بی سیم جی بی ال بین 20 هرتز الی 20 کیلو هرتز متغیر است و حساسیت آن 108 دسی بل مقدار گیری می گردد.

یکی از ویژگی های مهم این محصول جی بی ال، مجهز بودن به فناوری نویز کنسلینگ فعال است که می تواند در حین انجام مکالمات بسیار مثمر ثمر باشد و صداهای اطراف شما را به خوبی حذف می نماید. روی کیس هندزفری بلوتوثی PID REDUCTION WAVE 200 نشانگر LED قرار گرفته که روشن بودن و عملکرد ایرفون ها را نمایش می دهد. جی بی ال برای این هدفون خود از یک باتری با طول عمر 5 ساعته استفاده نموده که این مقدار به لطف کیس شارژش تا 15 ساعت نیز افزایش می یابد. سرعت شارژ شدن این هندزفری نیز مناسب است و تنها در 2 ساعت 0 تا 100 آن شارژ می گردد. بعلاوه این محصول ویژگی دارد که شما می توانید از هر کدام از این گوشی ها به طور مستقل نیز بهره ببرید.

هندزفری بی سیم وان پلاس مدل AK E501A

وان پلاس را احتمالاً با گوشی های هوشمندش می شناسید، اما این شرکت در حوزه فراوری لوازم جانبی گوشی های هوشمند نیز فعالیت دارد و محصولات خوبی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به هدفون مدل AK E501A شاید به عنوان برترین هدفون بی سیم وان پلاس با بودجه زیر 3 میلیون تومان اشاره نمود. این محصول تنها 120 گرم وزن دارد و خیلی راحت و به صورت محکم درون گوش کاربران چفت می گردد. البته از آن جایی که سری این هدفون سیلیکونی نیست، شاید در هنگام ورزش کردن و دویدن کمی در گوش شما جابه جا گردد، اما برای استفاده عادی هیچ مسئله ای نخواهید داشت. کیس شارژ و بدنه خود هدفون از پلاستیک ABS فشرده فراوری شده که کیفیت عالی آن با لمس کردن کاملاً معین است و در برابر حوادث احتمالی و خط وخش مقاومت خوبی خواهد داشت.

هندزفری بی سیم وان پلاس مدل AK E501A مجهز به گواهی IPX4 است و این یعنی که این هدفون در برابر پاشش قطرات آب هیچ مسئله ای نخواهد داشت. در نتیجه برای ورزش کردن می توانید به راحتی از آن بهره ببرید. این هدفون بلوتوثی به درایور 13.4 میلی متری مجهز شده که یکی از نقاط مثبت این محصول محسوب می گردد، چرا که بیشتر محصولات درایورهای 10 میلی متری دارند. به لطف این درایورهای با قطر مناسب، کاربران از شنیدن موسیقی لذت خواهند برد و صدایی شفاف، بی رنگ با باس هیجان انگیز را دریافت می نمایند. بعلاوه وان پلاس قابلیت Dolby Atoms را نیز برای کاربران اختصاصی خود در نظر گرفته تا افرادی که از گوشی های هوشمند وان پلاس بهره می برند، از لمس صدای سه بعدی و استریو به وسیله این هندزفری به وجد بیایند. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 به جهت اتصال پایدار با دستگاه هوشمند شما استفاده می نماید و بردی 10 متری نیز دارد.

این هدفون مجهز به میکروفون های سه گانه برای برقراری مکالمه ای باکیفیت است و از کدک های صوتی APTX و SBC نیز پشتیبانی می نماید. بعلاوه قابلیت نویز کنسلینگ فعال در برترین هدفون بی سیم وان پلاس با بودجه تا 3 میلیون تومان مورد استفاده قرار گرفته تا مکالمه ای شفاف و واضح را پشت گوشی خود تجربه کنید. وان پلاس به فکر کاربران گیمر خود نیز بوده و مود ویژه ای به نام Fnatic را در این محصول ارائه می نماید که تاخیر صدا را تا 103 میلی ثانیه کاهش می دهد. باتری داخلی ایربادها، ظرفیت 35 میلی آمپر ساعتی دارند و کیس شارژ آن ها نیز از یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که در حالت عادی تا 7 ساعت و با کیس شارژ در مجموع تا 30 ساعت می توانید از آن بهره ببرید. این محصول از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید.

هندزفری بلوتوثی باسئوس مدل RES NEW BUDS SIMU S1 PRO ANC ACTIVE

در بین برترین هدفون های بی سیم با بودجه تا 3 میلیون بازار، محصولات برند باسئوس جزو محبوب ترین ها هستند و با ویژگی های خوبی که ارائه می دهند، کاربران از خرید آن ها پشیمان نخواهند شد. یکی از این محصولات هدفون SIMU S1 PRO است. این هدفون مجذوب نماینده از لحاظ ظاهری شباهت های بسیار زیادی به ایرپاد پرو اپل دارد و حتی از نظر ویژگی های فنی نیز حتی بهتر از آن نیز است. مدل SIMU S1 PRO با استفاده از تکنولوژی ANC، از یک میکروفون حساس به نویز و یک چیپ پردازش DSP دو هسته ای استفاده می نماید. این تکنولوژی به خوبی به تفکیک نویزها پرداخته، آن ها را بلاک نموده و مانع از رسیدنشان به گوش شما می گردد. این امر به شما یاری می نماید تا بتوانید به خوبی به آنچه که می شنوید تمرکز کنید و از صداهای محیطی پرهیز کنید. در نتیجه، تجربه شنیداری شما با استفاده از این هندزفری بسیار بهتر خواهد بود.

این محصول مجهز به تکنولوژی پیشرفته بلوتوث نسخه 5.1 است که با استفاده از آن اتصالی بی سیم و پایدار را حتی در فاصله 10 متری فراهم می نماید و مصرف انرژی بهینه ای نیز دارد. با استفاده از قابلیت رمزگشایی یا همان دیکودینگ به وسیله AAC و SBC، هندزفری SIMU S1 Pro قادر است طیف گسترده ای از موسیقی ها را پشتیبانی کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از انواع مختلف موسیقی ها لذت ببرید و تجربه شنیداری بهتری داشته باشید. طراحی ارگونومیک این هدفون سبب شده تا به هیچ عنوان به راحتی در حین دویدن و ورزش از گوش خارج نگردد و بعلاوه در برابر تعریق هم مقاوم است و با این تفاسیر در حین ورزش هم آسیبی به آن وارد نمی گردد. بعلاوه باید به نسبت سیگنال به نویز 80 دسی بل و پاسخ فرکانسی 15 الی 20 هزار هرتزی این محصول باکیفیت باسئوس در بازار اشاره کنیم.

باسئوس برای این محصول خود از باتری های 40 میلی آمپر ساعتی در خود گوشی ها و یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی در کیس شارژ این هدفون استفاده نموده که با توجه به فعال بودن یا فعال نبودن ANC، شارژدهی متفاوتی دارد. اما به طور کلی تا حدبیشتر 5 ساعت به صورت مداوم و 15 ساعت با کیس شارژ می توانید روی شارژدهی آن حساب باز کنید. اگر در پی خرید برترین هدفون باسئوس تا 3 میلیون تومان هستید، SIMU S1 PRO گزینه ای عالی به نظر می رسد.

هندزفری بلوتوثی بنیوس مدل TG11

اگر در پی خرید برترین هدفون بی سیم گیمینگ با طراحی خاص و منحصر به فرد با بودجه تا 3 میلیون در بازار هستید، هندزفری بلوتوثی بنیوس مدل TG11 را به شما پیشنهاد می کنیم که احتمالاً تجربه خرید خوبی را برای شما رقم خواهد زد. در نگاه اول به این محصول، طراحی مجذوب نماینده آن بسیار خودنمایی می نماید. بدنه این محصول از پلی کربنات فراوری شده که ضمن داشتن مقاومت بالا در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها، وزن آن را سبک نگه داشته و تا ساعت های طولانی بدون هیچ مسئله ای می توان از آن بهره برد. این هدفون بی سیم گیمینگ دو درایور 13 میلی متری دارد که با صدایی شفاف و تفکیک شده، تجربه ای هیجان ا نگیز و واقع گرایانه از بازیهای مورد علاقه تان ارائه می دهد. همچون بیشتر محصولات گیمینگ، این هدفون بی سیم نیز مجهز به نورپردازی بسیار مجذوب نماینده RGB است که مجذوب نمایندهیت بصری محیط گیمینگ شما را افزایش می دهد.

در خصوص ویژگی های این محصول، اول از همه باید به میکروفون ENC آن اشاره کنیم که عملکرد بسیار خوبی دارد و صدای شما را با شفافیت به گوش کاربر طرف مقابل می رساند. هندزفری بلوتوثی بنیوس مدل TG11 بعلاوه دارای قابلیت کنترل لمسی است که با ضربه زدن به گوشی می توانید به تماس های خود پاسخ دهید، موسیقی را کنترل نموده و حتی از دستیار صوتی آن نیز بهره مند شوید. بنیوس برای این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده نموده که اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما برقرار می نماید و بردی 10 متری نیز دارد.

کیس شارژ هندزفری بلوتوثی بنیوس مدل TG11 به وسیله باتری پلیمری 300 میلی آمپری و ایرفون ها به یاری باتری 30 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز خود را تأمین می نمایند که حدود 4 الی 6 ساعت در حالت پخش آهنگ و مکالمه شما را ساپورت خواهند کرد. این محصول گواهینامه استاندارد ipx5 را دارد و این یعنی که هدفون شما در برابر پاشش قطرات آب بسیار مقاوم است و برای ورزش کردن با آن هیچ مسئله ای نخواهید داشت. بعلاوه شارژ شدن این محصول نیز که به یاری درگاه USB-C صورت می گیرد، به حدود دو ساعت زمان نیاز دارد.

هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q20 Plus

آن دسته از کاربرانی که در پی خرید برترین هدفون بی سیم روگوشی با بودجه تا 3 میلیون تومان در بازار هستند، احتمالاً می توانند روی ویژگی های هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q20 Plus حساب باز نمایند. کیفیت ساخت بالا و متریال بادوام این هدفون روگوشی انکر در نگاه اول کاملاً واضح و معین است. این محصول طراحی بسیار ارگونومیکی دارد و خیلی ساده و راحت روی گوش کاربران قرار می گیرد تا آن ها برای استفاده از هدست برای ساعات طولانی خسته نشوند. بعلاوه باید به وزن سبک و انعطاف پذیری بالای این محصول انکر نیز اشاره کنیم که هیچ محدودیت حرکتی برای سر کاربران ایجاد نمی نماید. پدهای استفاده شده برای این هدفون بسیار نرم هستند و از آن جایی که قابلیت چرخش دارند و صاف می شوند، برای حمل و نقل نیز بسیار مناسب هستند.

بدنه این هدفون بی سیم انکر در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و میکروفون های آن نیز از فناوری نویز کنسلینگ پیشرفته بهره می برند که تجربه مکالمه شفاف و لذت بخش را برای کاربران به ارمغان می آورد. پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 هم امکان اتصال سریع و راحت را با دستگاه های دیگر را فراهم نموده که ارتباط پایداری را به وجود می آورد و بردی حدبیشتر 10 متری دارد. انکر برای این محصول خود از دو درایور 40 میلی متری استفاده نموده که صدایی فوق العاده باکیفیت و شفاف را به گوش کاربران می رساند و از تمامی فرکانس ها به یک مقدار پشتیبانی می نماید یکی دیگر از ویژگی های مجذوب نماینده SoundCore Life Q20 Plus، پشتیبانی از قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه است.

بعلاوه با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی انکر شما می توانید از بین 22 حالت EQ از پیش معین شده دست به انتخاب بزنید یا به شخصی سازی آن بپردازید، بین حالت های حذف نویز، حالت عادی و شفاف جابجا شوید و حتی سیستم عامل Life Q20 plus را به راحتی ارتقاء دهید. طبق ادعای انکر این هدفون بی سیم روگوشی با یک بار شارژ و در حالت ANC خاموش تا 60 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد که این آمار با استفاده از ANC به حدود 40 ساعت می رسد که باز هم فوق العاده است. بعلاوه به ویژگی های خوب این محصول باید پشتیبانی از شارژ سریع را نیز اضافه کنیم که با 5 دقیقه شارژ، تا 4 ساعت می توانید از آن بهره ببرید. این محصول قابلیت اتصال سیمی را نیز دارد و با کابل USB-C شارژ می گردد.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

Galaxy Buds Live، شاید به عنوان برترین هدفون بی سیم قیمت مناسب سامسونگ با بودجه تا 3 میلیون تومان انتخاب خوبی برای کاربران گوشی های اندرویدی و به ویژه سامسونگی باشد. این هدفون که حدود 83 درصد از خریدارانش در خبرنگاران خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند، طراحی لوبیایی شکلی دارد که خیلی ساده و راحت در گوش جای می گیرد و در هنگام انجام فعالیت ورزشی به هیچ عنوان از گوش خارج نمی گردد. سامسونگ در این محصول پرفروش خود با همکاری شرکت معروف AKG از دو درایورهای 12 میلی متری استفاده نموده که کیفیت صدای بسیار خوبی را به همراه بیس نرم و لذت بخش به گوش کاربران منتقل می نمایند.

بعلاوه غول کره ای فناوری لنوو برای این هندزفری بی سیم از دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی استفاده نموده که انتقال صدا را به خوبی انجام می دهند و کاربران به لطف آن ها امکان مکالمه و برقراری تماس را خواهند داشت. مدل Galaxy Buds Live، اولین هدفون بی سیم سامسونگ با پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ فعال است که می تواند تا 97 درصد از صدای پس زمینه شما در حین مکالمات بکاهد. این محصول سامسونگ با همه سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS سازگار بوده و اتصال پایداری را با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 برای آن ها به وجود می آورد.

این هدفون بی سیم مجذوب نماینده و خوش قیمت سامسونگ در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و از پروفایل های A2DP و AVRCP، HFP نیز پشتیبانی می نماید. هر کدام از گوشی های این هدفون باتری 60 میلی آمپر ساعتی دارند که بدون استفاده از ANC تا حدبیشتر 8 ساعت می توانند شارژدهی ارائه دهند. کیس این محصول نیز باتری 472 میلی آمپر ساعتی دارد که هدفون به یاری آن حدبیشتر تا 21 ساعت می تواند دوام بیاورد. این محصول با 5 دقیقه شارژ، انرژی یک ساعت پخش موسیقی را به دست می آورد و قابلیت شارژ بی سیم نیز دارد.

هدفون بی سیم لیتو مدل LT - 19

اگر از هواداران محصولات لیتو در بازار هستید، می توانید مدل LT - 19 را شاید به عنوان برترین هدفون بی سیم این شرکت چینی با بودجه تا 3 میلیون تومان برای خرید خود در نظر بگیرید. این هدفون بی سیم ارگونومی مجذوب نمایندهی داشته و به خوبی در داخل گوش قرار می گیرد. قطر درایور هندزفری 12 میلی متر بوده و قابلیت نویز کنسلینگ در این هندزفری پشتیبانی می گردد. بعلاوه، با تکنولوژی تشخیص لمس موجود در بخش بالای ایرپادها، شما می توانید به راحتی موسیقی را کنترل کنید، تماس ها را پاسخ دهید و دستورات صوتی را فعال کنید. لیتو برای اتصال این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.1 استفاده نموده که ضمن ایجاد اتصال پایدار تا برد حدبیشتر 10 متری، مصرف انرژی بسیار کمی دارد و شارژدهی بهتری را به شما ارائه می دهد.

هدفون بی سیم لیتو مدل LT - 19 با یک بار شارژ کامل قادر است تا 8 ساعت موزیک و مکالمه را به شما ارائه دهد. بعلاوه با کیس شارژ پرظرفیت این محصول شما می توانید تا حدبیشتر 25 ساعت از این هدفون بهره ببرید. بدنه این هندزفری از جنس پلاستیک بوده اما حس بدی از بابت لمس آن به کاربر دست نمی دهد. از طرفی، این هندزفری خوش ساخت لیتو در برابر نفوذ رطوبت و عرق مقاوم است.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1402 بروزرسانی: 12 دی 1402 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 601

به "راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون؛ مدل های خوش ساخت با ارزش خرید بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم تا 3 میلیون؛ مدل های خوش ساخت با ارزش خرید بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید