یاری عجیب پرسپولیس به سپاهان در حساس ترین زمان لیگ برتر

به گزارش مجله معلمی، سرمربی پیکان با بیان اینکه بازی با پرسپولیس باعث محرومیت 3 بازیکن اصلی ما شد بیان کرد: مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.

یاری عجیب پرسپولیس به سپاهان در حساس ترین زمان لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی به علت تداخل ساعت تمرین تیمش با زمان نشست خبری نتوانست در این کنفرانس حضور پیدا کند. سرمربی پیکان ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه در اصفهان گفت: ابتدا باید خوشحالی خودم را بابت حضور دوباره در شهر زیبای اصفهان بیان کنم. خاطرات خوب زیادی از اصفهان دارم، چندین سال در اصفهان زندگی کردم و دوران خوبی را در ذوب آهن داشتم.

او درباره شرایط پیکان قبل از ملاقات با سپاهان بیان نمود: واقعیت این است که قبل از بازی مهم روز آدینه با یک چالش بزرگ در کادر بازیکنان روبرو هستیم و به علت کمبودی که در این بحث داشتیم، مجبور شدیم برای پر کردن فهرست 20 نفره مان بعضی بازیکنان رده سنی امید را همراه خود به اصفهان بیاوریم. سه بازیکن اصلی مان به وسیله داور بازی گذشته با پرسپولیس به اشتباه کارت زرد گرفتند و محروم شدند. از طرفی مصدومان زیادی هم داریم که دستمان را برای بازی فردا بسته است. با این حال سعی کردیم که با همین موجودی به برترین شکل تیممان را آماده کنیم و امیدوارم نمایش آبرومندی مقابل تیم بزرگ سپاهان داشته باشیم.

سرمربی پیکان با اشاره به شرایط سپاهان تاکید نمود: سپاهان یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر است که احتیاج به تعریف و تمجید ندارد. بازیکنان توانمندی در این تیم حضور دارند و قطعا بازی کردن مقابل این تیم آن هم جلوی چشمان ده ها هزار تماشاگری که به استادیوم نقش دنیا می آیند کار دشواری است. هرچند که با وجود همه دغدغه ها ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم و تمام توان مان را به کار می گیریم تا عملکرد خوبی را به جا بگذاریم.

حسینی درباره اینکه پیکان در معین قهرمان لیگ برتر موثر است، گفت: ما توجهی به این مسائل نداریم؛ در همه بازی ها در پی آن هستیم تا برترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم. هفته گذشته همه دیدند که مقابل پرسپولیس قوی و محکم به میدان رفتیم و حتی اگر بعضی اتفاقات از جمله مسائل داوری رخ نمی داد می توانستیم با دست پر از زمین خارج شویم . مقابل سپاهان هم قطعا همین رویه را در پیش می گیریم و در پی نمایشی خوب و قدرتمندانه هستیم. ما با تمام توان بازی می کنیم و توجهی به این موضوع که چه تیمی قهرمان لیگ گردد نداریم. انشاالله هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد، قهرمان لیگ برتر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 541

به "یاری عجیب پرسپولیس به سپاهان در حساس ترین زمان لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری عجیب پرسپولیس به سپاهان در حساس ترین زمان لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید