فشار روحی و روانی به پرسپولیسی ها

به گزارش مجله معلمی، حسین بادامکی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته سوم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: چیزی که در این ملاقات پرسپولیس را تحت فشار قرار می داد، نبود تماشاگر و هواداران این تیم در استادیوم آزادی بود. وقتی پرسپولیس در آزادی تماشاگران خود را ندارد، از نظر روحی و روانی بازیکنان تحت فشار هستند.

فشار روحی و روانی به پرسپولیسی ها

وی با اشاره به شرایط نامطلوب زمین چمن آزادی و تاثیر آن در افت عملکرد بازیکنان پرسپولیس، گفت: با توجه به این که پرسپولیس چند سال است که در این زمین بازی می نماید نامطلوب بودن زمین چمن بر روی عملکرد و نوع بازی بازیکنان تاثیر نامطلوبی می گذارد و سبب می گردد تا بازی خوب و باکیفیتی را به نمایش نگذارند.

تنها تفاوت سال جاری قوی تر شدن رقبای پرسپولیس است

این بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در چه پست هایی بیشتر دچار ضعف است؟ توضیح داد: در خط حمله پرسپولیس کمبود بازیکن دارد، اما در خط هافبک بازیکنان خوبی داریم البته با حضور سلمانی خلاقیت تیم در این منطقه بالاتر می رود و به تیم یاری خواهد نمود. همان طور که در بازی برابر ذوب آهن چند دقیقه ای که بازی کرد مثمرثمر بود. فکر می کنم در خط حمله با وجود تلاشی که زاهدی انجام می دهد هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و احتیاج به زمان دارد. به هر صورت در خط حمله احتیاج به جذب بازیکن داریم، حتی به کنعانی زادگان در خط دفاع باید زمان داد تا هماهنگی لازم را کسب کند.

در مجموع تصور نمی کنم پرسپولیس سال جاری با فصل قبل تغییر زیادی نموده باشد. تنها تفاوت لیگ سال جاری با فصل گذشته قوی تر شدن حریفان اصلی پرسپولیس از نظر توان مالی و بازیکن است که با انگیزه و اعتماد به نفس بالاتری مقابل پرسپولیس بازی می نمایند. حتی سایر تیم ها نیز برای کسب 3 امتیاز با انرژی بیشتری برابر پرسپولیس بازی می نمایند و این کار را سخت می نماید، امیدوارم این تیم هر چه سریعتر به هماهنگی تاکتیکی لازم برسد، یقین دارم در هفته های بعد شاهد بازی های بهتری از پرسپولیس خواهیم بود.

بادامکی از سپاهان، استقلال و تراکتور به عنوان اصلی ترین حریفان پرسپولیس نام برد و گفت: درست است تراکتور تا به امروز نتیجه خوبی کسب ننموده، اما تنها تیمی است که سال جاری بازیکنان زیادی جذب نموده و در ادامه لیگ حریف قدرتمندی در کنار سپاهان و استقلال برای پرسپولیس خواهد بود.

وی در انتها در ارزیابی از رقابت های لیگ برتر فوتبال، اضافه نمود: لیگ همواره نشان داده که در هفته های اول نمی توان ارزیابی درستی از شرایط تیم ها داشت و خیلی از تیم ها تازه در هفته های اول به مرز آمادگی می رسند، امیدوارم شرایط حضور تماشاگر در استادیوم ها فراهم گردد تا از تماشای بازی ها لذت ببریم، در حال حاضر از نظر زیرساخت با مسائل زیادی روبرو هستیم و در چند هفته اول لیگ این مساله خود را نشان داد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 582

به "فشار روحی و روانی به پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار روحی و روانی به پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید