برترین سواحل در مکزیک

به گزارش مجله معلمی، مکزیک مقصدهای ساحل گردی بسیار زیبایی دارد و بعضی از شهرهای مکزیک به تدریج به مقاصد توریستی تبدیل شدند و تفرجگاه های متعددی در آن ها شکل گرفته است. این مقاصد برای ساحل گردی بسیار عالی هستند و جاذبه های زیبا و امکانات متعدد در آنجا به چشم می خورد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی برترین سواحل مکزیک بپردازیم.

برترین سواحل در مکزیک

1. کانکون

Cancun

کانکون (Cancun) تنوع بسیار زیادی از استراحتگاه ها، تفریحات شبانه، خرید و فعالیت های دیگر دارد و بعضی از زیباترین سواحل کشور و حتی دنیا را می توان در آنجا پیدا کرد. اینجا نه تنها برای مسافران جوان مناسب است بلکه می تواند اوقات خوشی را برای خانواده های فرزنددار نیز رقم بزند. بسیاری از استراحتگاه های ساحلی همه چیز دارند و می توانند سفری کامل و اقامتی خوش را برای شما رقم بزنند. با این وجود، نباید از بازدید از جاهای دیدنی اطراف آن غافل شد.

2. پلایا دل کارمن

Playa del Carmen

پلایا دل کارمن در فاصله 35 مایلی جنوب کانکون نهاده شده و در حدود بیست سال گذشته از یک دهکده ماهیگیری با جذابیت های هیپی به یک شهر پر جنب و جوش دنیای تبدیل شده است. اینجا امکانات و اقامتگاه های متعددی در خودش دارد که می تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم نمایند. خیابان پنجم یا Quinta Avenida در غرب ساحل نهاده شده و به موازات تفرجگاه ساحلی اصلی شهر است و همواره شلوغ است چراکه گردشگران برای خرید سوغاتی به اینجا هجوم می آورند یا در رستوران های آن غذا می خورند.

3. پوئرتو بایارتا

Puerto Vallarta

پوئرتو بایارتا (Puerto Vallarta) برای اولین بار در دهه 60 میلادی و به وسیله دو ستاره هالیوودی مورد توجه دنیایان نهاده شد و تا به امروز توانسته جذابیت خودش را در میان گردشگران حفظ کند. خیابان های سنگ فرش شده، خانه های با دیوارهای سفید، بالکن های فرفورژه و سقف های کاشی کاری شده قرمز جلوه بسیار خاصی به این شهر بخشیده اند. از زیپ لاین سواری در جنگل گرفته تا بازدید از باغ های گیاه شناسی، قدم زدن در امتداد تفرجگاه ساحلی و لذت بردن از غروب خورشید، کارهایی هستند که می توان در اینجا تجربه کرد.

4. لوس کابوس

Los Cabos

لوس کابوس (Los Cabos) در انتهای جنوبی باخا کالیفرنیا سور نهاده شده، مکانی که دریای کورتز به اقیانوس آرام می رسد. اینجا متشکل از دو شهر کابو سن لوکاس و سن خوزه دل کابو است که در فاصله 20 مایلی از یکدیگر نهاده شده اند. اینجا مقصد گردشگری محبوبی برای ستاره های هالیوودی به شمار می رود که از منظره ها بسیار زیبا و تفرجگاه های فوق لوکس اینجا لذت می برند و اوقات خوشی را در اینجا سپری می نمایند.

5. تولوم

Tulum

تولوم (Tulum) درخشان ترین و خیره نماینده ترین سواحل مکزیک را در مرکز ریویرا مایا دارد و درون آن نیز سایت باستان شناسی، هتل و یک شهر زیبا به چشم می خورد. مکان های اقامتی در تولوم از کابانای روستایی گرفته تا هتل های بوتیک امروزی و هتل های بزرگ همه چیز را شامل می شوند. کسانی که در پی یک استراحت عاشقانه در ساحل هستند، مکان های دوست داشتنی برای استراحتی رومانتیک پیدا خواهند کرد.

6. مزاتلان

Mazatlan

مزاتلان (Mazatlan) یک مقصد گردشگری شناخته شده در سواحل اقیانوس آرام مکزیک در سینالوآ به شمار می رود که سنت ها و فضای مکزیکی را حفظ نموده است. بازدیدنمایندگان از اینجا می توانند ترکیبی معتبر از فرهنگ و تاریخ را در یک مقصد مدرن تجربه نمایند. گشت و گذار در مازاتلان قدیمی و قدم گذاشتن در تاریخ و بعلاوه رفتن به منطقه طلایی و بازدید از سواحل بسیار زیبا، رستوران های امروزی و کلاب های شبانه مطمئنا می تواند اوقات بسیار خوش و درخشانی را برای هر بازدیدنماینده ای رقم بزند.

7. کوزومل

Cozumel

کوزومل (Cozumel) جزیره ای در نزدیکی ریویرا مایا به شمار می رود که تنها 30 مایل طول و 10 مایل عرض دارد و برترین مقصد در مکزیک برای غواصی و بعلاوه پر بازدیدترین بندر مکزیک در میان کشتی های کروز به شمار می رود. آب های فیروزه ای گرم و شفاف در کنار فراوانی صخره های مرجانی و حیات دریایی باعث شده تا غواصان از سراسر دنیا به اینجا سرازیر شوند. این جزیره کارائیبی بعلاوه چندین ذخیره گاه طبیعی دارد که شامل پارک ملی کوزمل ریف (Cozumel Reefs National Park)، پارک و تالاب چانکاناب (Chankanaab Park and Lagoon) و منطقه حفاظت شده بوم گردی پونتا سو (Punta Sur Ecological Reserve) است.

8. هواتوولکو

Huatulco

هواتوولکو (Huatulco) یک مقصد ساحلی در اقیانوس آرام در سواحل مکزیک به شمار می رود که 9 خلیج و 36 ساحل دارد و بسیاری از آن ها نیز بخشی از پارک ملی باهیاس د هواتوولکو (Bahias de Huatulco National Park) هستند. بیشتر سواحل دارای آب های آرام آبی و سبز هستند. خلیج تانگولوندا (Tangolunda Bay) جایی است که مسافران می توانند برترین استراحتگاه ها را مشاهده نمایند و یکی از برترین زمین های گلف در ساحل اقیانوس آرام را می توان در آنجا پیدا کرد. تنوع زیستی و منظره ها اینجا نیز سبب شده تا گیاهان و جانوران بسیار زیادی در اینجا زندگی نمایند.

9. ایکستاپا سیواتانخو

Ixtapa-Zihuatanejo

ایکستاپا سیواتانخو (Ixtapa-Zihuatanejo) شهری تفریحی به شمار می رود که در اوایل دهه هفتاد میلادی به وسیله صندوق ملی توسعه گردشگری مکزیک تأسیس شد. خواهرخوانده این شهر به نام Zihuatanejo نیز در فاصله 4 مایلی جنوب آن واقع شده است و حس و حال یک شهر مکزیکی ماهیگیری و کوچک را به خوبی حفظ نموده است. این دو مقصد منظره های بسیار تماشایی دارند و در غرب آن اقیانوس آرام واقع شده است و در شرق آن نیز رشته کوه های سیرا مادره دیده می گردد. غواصی، موج سواری و ماهیگیری در عمق دریا از جمله فعالیت هایی هستند که می توان در اینجا تجربه کرد.

10. آکاپولکو

Acapulco

آکاپولکو (Acapulco) از دهه پنجاه میلادی به عنوان مهم ترین مقصد ساحلی مکزیک شناخته می گردد تا اینکه در دهه هشتاد میلادی کانکون بالاتر از آن نهاده شد. با این وجود، این شهر جذابیتی نوستالژیک دارد و جاذبه های متعدد موجود در آن نیز می تواند اوقات بسیار خوب و دلنشینی را برای هر بازدیدنماینده ای رقم بزند. اینجا یکی از محبوب ترین تفرجگاه های ساحلی و محبوب ترین مقاصد گردشگری در مکزیک به شمار می رود و تعطیلات بهاری در اینجا بسیار شلوغ می گردد.

منبع: فوت و فن / tripsavvy
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: moelmi.ir شناسه مطلب: 531

به "برترین سواحل در مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل در مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید